• Hvilke betalingskort kan bruges?

Simpelt.dk accepterer følgende betalingsmåder:

  • MobilePay
  • Visa
  • Mastercard
  • Dankort
  • Maestro
  • ApplePay

Alle beløb over kr. 375,- der betales med kort, vil desuden blive påkrævet 3D Secure eller 2 trins-godkendelse via sms.

Dette er en ekstra sikkerhed for både os og vores kunder.

Simpelt.dk ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder at din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

  • Hvornår bliver pengene trukket?

Hvis din bank eller kortudbyder godkender købet, sender vi dig en ordrebekræftelse på mail med info om hvilke produkter du har købt.

Herefter vil pengene stå som reserveret på din konto.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når dine varer er afsendt med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved forudbestilling af varer, vil betaling trækkes inden varen afsendes. Det vil fremgå tydeligt på varen, hvis denne er til forudbestilling.

Når pengene trækkes modtager du en mail med kvittering på dit køb samt trackingnummer, så du kan følge din pakke.

Hvis du er usikker på hvorfor din betaling ikke går igennem, bedes du venligst kontakte din bank eller kortudbyder.

Alle beløb på hjemmesiden er inkl. moms og prissætningen er i Denmark Kroner (DKK)

Minimumskøb er kr. 50,00. Hvis der købes for under minimumsbeløbet, vil der blive pålagt gebyr.

  • Hvordan fungerer leveringen?

Simpelt.dk tilbyder levering med GLS i Danmark og PostNord i Sverige. Alle pakker indleveres til en af de førnævnte fragtfirmaer inden for 1 hverdag fra bestillingsdatoen.

Leveringstiden for pakker efter de er indleveret til fragtfirmaet er følgende:

GLS: 1-3 hverdage
PostNord: 2-5 hverdage

 

Fri fragt ved køb over kr. 399,00 gælder for levering til pakkeshop i Danmark med GLS. Der tillægges variabelt beløb ved valg af GLS med omdeling. Ved køb under kr. 399,00 er prisen fast (se gældende priser ved afslutning af ordre).

Hvis du ønsker at afhente din pakke i en pakkeshop, vælges dette når du afslutter din ordre.

Hvis du ønsker at afhente din pakke på vores lager, kan dette vælges underleveringsmetode for 20 DKK.

Afhentning finder sted hver onsdag mellem kl. 10.00-16.30. Der kan ikke aftales andre tider for afhentning. 

Ordren kan afhentes i 3 uger fra købsdato, hvorefter orden annulleres, hvis den ikke er afhentet. Ordregebyret på 20 DKK refunderes ikke. 

Hvis din pakke har synlige skader, som følge af fragt, bedes du afvise din pakke og nægte modtagelse. Herefter kontakter du Simpelt.dk, som vil håndtere sagen og sende dig en ny ordre.

Simpelt.dk tager forbehold for udsolgte og udgåede varer. Hvis du har købt en vare, som vi ikke har på lager, vil du blive underrettet herom på mail og modtage en estimeret leveringsdato. Alle varer sendes i én pakke, så dellevering er som udgangspunkt kun muligt mod ekstra fragtgebyr.

Ved forudbestilling vil den konkrete vare sendes som oplyst i produkttekst. Ved ordrer med kombineret forudbestilling og varer på lager, sendes dette separat.

 

  • Emballage

Alle bestillinger sendes i papkasser eller re-zip. Hvis varerne har brug for beskyttelse, benyttes genbrugspapir som kassefyld, eller fyld vi selv har modtaget ved vareleveringer.

Genbrugspapiret er fremstillet i Danmark og kan genbruges eller bortskaffes ved kompostering eller afbrænding.

Papirtapen, som klæber med naturgummi, sikrer at du modtager en ubrudt papkasse.

På papkassen påklistres en label med forsendelsesinformation. Denne label er FSC-certificeret, og dermed kun produceret med papir fra ansvarligt skovbrug, som kan genanvendes med papkassen.


Vi tilbyder også RE-ZIP som leveringsmetode. Du kan læse mere om RE-ZIP nedenfor.

  • RE-ZIP

Vi tilbyder RE-ZIPs genbrugelige emballage.

Aldrig har det været nemmere at genbruge forsendelsesemballage.

Med Re-zip kan emballagen nemt foldes sammen og returneres i de mere end 7000 røde postkasser placeret over hele landet, helt uden at du skal sætte porto på.

Når vi modtager din emballage retur, får du helt automatisk en email med en rabatkode til dit næste køb.

Vi har valgt at belønne kunder som tilvælger emballagen mod et udlæg på 35kr, og kvitterer med en rabatkode på -10% som kan bruges på hele webshoppen.

Bemærk at rabatkoden ikke kan benyttes til varer som er nedsat eller indgår i produktpakker.

Afspil video
  • Fortydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv. 

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail kontakt@simpelt.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Returlabel kan købes via følgende link: Køb returlabel

Når returnerede vare(r) modtages af Simpelt.dk, refunderes beløb svarende til varens værdi. Købes returlabel via ovenstående link fratrækkes returfragt svarende til 39 kr fra det refunderede beløb. 

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Ved køb af produktpakker eller andre pakkeløsningner, herunder adventskalender, kan disse kun returneres som hele pakker indeholdende alle varer fra pakken samlet. 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Simpelt.dk ApS at vurdere varens stand.

Hvis varerne ikke afhentes hos Pakkeshop eller på anden måde bliver afvist inden levering, vil pengene bliver returneret, når pakken er retur hos Simpelt.dk. Bemærk at udgifter til fragt afholdes af kunden i dette tilfælde, også ved “Fri levering”.

  • Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Simpelt.dk ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.


Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Simpelt.dk ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Simpelt.dk ApS
Kronprinsessegade 6, parterre
c/o BRICpro
1306 København K
Danmark
CVR. 40420894

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

  • Bytte af julegaver

Vi bytter med glæde dine julegaver helt frem til 24. januar 2021. Fra d. 16/11 2020 vedlægger vi 1 stk. byttebevis til alle ordrer. Indeholder ordren en gave, skal dette byttebevis vedlægges gaven, som kan bruges, hvis modtageren skal returnere gaven.

Du skal blot sende dine varer samt det medfølgende byttebevis. Returfragten af gaven skal købes via følgende link

Når vi har modtaget de varer, der skal byttes, fremsender vi et værdibevis på varernes værdi, fratrukket returfragten svarende til 39 kr. Dette fremsende på mail. Værdibeviset er gyldigt i 2 år fra udstedelsesdatoen.

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Returlabel skal købes gennem Simpelt.dk/bytte da vi i så fald kan sende dit værdibevis til den indtastede mailadresse.

Hvis der ønskes penge retur, henvises der til de normale returregler (14 dage).

Har du varer til flere gaver i samme ordre? Du kan printe ekstra byttebeviser her.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

Videregivelse af oplysninger vedr. din ordre, herunder navn, adresse, email og ordreoplysninger, kan blive videregivet til følgende 2 samarbejdspartnere til brug i forbindelse med håndtering af din ordre: Shipmondo (print af pakkelabels) samt Re-zip (hvis du har valgt denne leveringsform).

Derudover benytter vi MailChimp til at håndtere vores nyhedsbreve. Dette tilmeldes automatisk ved oprettelse af en ordre samt ved udfyldelse af en tilmeldingsformular. Du kan til enhver tid framelde dig dette, ved at følge linket nederst i vores nyhedsbreve eller ved at kontakte os.

For at du kan indgå aftale med Simpelt.dk ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Simpelt.dk ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne automatisk slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Simpelt.dk ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Simpelt.dk ApS er den administrerende direktør, som kan kontaktes på kontakt@simpelt.dk

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Simpelt.dk ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@simpelt.dk.

Cookies

Log-statistik

Vi bruger en log-statistik på http://www.simpelt.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Simpelt.dk ApS’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Klager kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: kontakt@simpelt.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.

0
Din kurv
Kurven er tomGå tilbage
Add to cart